Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sofia - 6 februari 2009 21:42

Jag är så fascinerad över dessa människor - hur kan de lära sig dessa steg och göra det så bra? Ja, nu menar jag kanske inte Hasse A. och Carl-Jan, jag tänker i första hand på Alling, Bagge och Magnus S. Grymt impad är jag. Lite avundsjuk oxå kanske. Tänk att få ha dessa fina klänningar på sig och dansa med en som verkligen kan ; ) Ibland får jag dansa med pappa och han är en GUD på foxtrott och har lärt mig eg. allt jag kan. Men det bästa är att dansa med Ulf (min sambo). Det händer inte så ofta men när det gör det är det så ok.


Har gjort en jätte-, jätte, jätte-god kycklingryta med grönsaker, jordnötssmör, röd currypasta - MUMS!!! Till detta blev det min 2:a vinst i jobbets vinlotteri. Började jobbet i juni och vunnit 1 förstapris och 2 st 2:a-priser..... Tur i pel och otur i kärlek..... INTE jag INTE..


Natti, natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards