Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Sofia - 7 februari 2009 17:42

Uppladdningen inför årets första deltävling av Melodifestivalen har börjat. JAAAAA! Jag är en nörd. Under de kommande fem lördagarna vill jag ogärna gå bort eller ha folk hemma (om de själva inte vill titta). Det har nog ngt att göra med Carolas explosionsartade genombrott när jag var 12 år. Förstenad och förundrad satt jag framför spektaklet redan då och såg hur denna karasmatiska tjej "gick igenom rutan" som ingen annan ngnsin gjort förut (min åsikt). Henns karriär förändrade inte bara Carolas liv utan oxå mitt... Inget var sig likt sedan dess. Många har åsikter om henne, vad hon gjort vad hon inte har gjort men man får säga o tycka vad man vill för hon berör ALLA.


Det har fötts många stjärnor på artisthimlen genom Melodifestivalen sedan dess, vissa har brunnit fort - andra lyser o glittrar längre. Då jag sitter o har påbörjat en akvarell med tulpaner så tänker jag inte rada upp dem här - tar alldeles för lååång tid.


Det blev en målning med ett härligt vårtecken....


Lycka till i kväll och må bäste man/kvinna vinna.

Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards