Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Sofia - 20 februari 2009 18:53

Kan det bli bättre....? Fredag, nyss uppstigen ur badet, min sambo står o fixar mat till kvällen ivårt nya kök (ny fläkt ; ) o jag bara sitter o njuter. Jag har levt i snart 39 år och har inte förrän nu lärt mig att lycka är några få sekunder och det gäller att ta vara på denna microstund... 


Det bästa av allt idag är att jag har fått beröm på jobbet. Att få höra att "jag gjort ett bra jobb" är som att ge en utsvulten katt rejält med mat. Jag behöver det!!!!! Dagen har gått som en dans och jag har en light spänningshuvudvärk efter dagens bravader.


Kom hem efter mega-kö på Kvantum och upptäckte att huset var städat. Vilken ängel har jort detta? Vem det än är så är det såååå underbart. Jag fick lägga mig i badet istället och bara "vara" en stund.


Mor lilla mor vem är väl som du - ingen i hela världen!!!!

Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards