Alla inlägg den 24 april 2009

Av Sofia - 24 april 2009 19:09

Så vill jag inte det ska stå på min gravsten. Därför tog vi ett gemensamt beslut att låta bli dammsugare/dammtrasor o annat för att BARA njuta av vårsol och härlig temperatur! Pratade i telefon med min bästa kompis Susanne, pratade länge med närmsta grannen Eva o Kjell, lästa noga igenom all reklam samt dagens ex av Smålandstidning, spelade igenom favoritlåtarna på gitarren och till slut hamnade jag bakom skärmen för att återge allt.


Det är mycket på programmet i helgen. I morgon ska vi kolla in en utställning från dagis med Astrid Lindgren-tema där Stella gjort alster, på lör-kvällen är vi bortbjudna till grannar. På söndag ska vi kolla in lite div-2 fotboll (Nässjö FF/Myresjö). Några grabbar från fotbollsskolan ska spela i pausen. Garanterad fikakorg i gröngräset.


Ska nog hinna med en o annan löparrunda oxå ; ) Börjar bli lite nervös för Gbg-varvet.....spännande!!

God natt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards