Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Sofia - 25 maj 2009 20:06

Ja, kanske en av de vackraste försommardagarna har passerat - nyss hemkommen (19.00) o det är dax att kalla hem våra små. Stekt ägg, O'boy o macka är snart serverat. Läxläsning samt badkaret för Stella o David väntar.


Jag fastnade dock framför datorn och förutom att uppdatera "min dag" som har blivit en viktig syssla ; ) har jag gjort en stor upptäckt = YouTube!!!! Hittade en massa smått o gott vilket resulterar i att tiden bara gåååååår. Vilken skattkista. YouTube för mig har mest varit -Kom å kolla här mamma! och barnen har visat ngn halvkul hemmafilm... Nu har jag hittat massa låtar bl.a från Eric Hassle - hans CD är ju inte släppt än...kommer lagom till min födelsedag!!!!!


Ulf o hans pappa monterar altantak och jag ska inte uttala mig om hur det går..... När jag kom hem låg 1 st takskiva på och nu 2 timmar senare  ligger inga fler där. En rejäl duns hördes för en stund sedan o Ulf RAMLADE ner. Han slog sig inte men jag hann att bli riktigt, riktigt rädd.


Om ngn undrar hur Bion var igår - ja, jag hade väl klarat mig utan den men det är som sagt alltid mysigt att sitta jämte Sus o käka popcorn ihop med barnen.. Barnen uppskattade filmen MYCKET!


PS! En extra kram till Sus som fyller 39 idag. Fortfarande 30+!!! Denna dag som jag skulle sett världens ljus men jag väntade ända till 9:e juni...

Godnatt!


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards