Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Sofia - 31 maj 2009 19:33

Mors dag - en dag då vi firar våra mammor. Det var 13:e gången jag blev firad och teckningar från barnen har strömmat in.. Elin hade gjort en namnskylt åt mig a' la pärlplatta - snygg. Jag fick också en CD jag länge gått o sneglat på - Sofia Karlssons senaste. Vacker namn eller hur? Hette ju det i 26 år så visst saknar man det lite. När Ulf och jag var på Granngården och köpte blommor till våra mödrar fick jag även välja mig två amplar med blommor till altanen. Är jag verkligen en sån bra morsa? Ibland tvivlar jag... Tyvärr har jag inte min minsta tös hos oss just idag - bara det känns lite knepigt. Är ju dock inte ensam om denna besynnerliga situation - men det gör ju inte känslan av saknad mildare.


Hela dagen har bestått av god fika, god mat och väldigt varmt väder. Först hos far"mor" och sedan hos mor"mor". En jättebra dag!!


Igår invigde vi ju altanen - tyvärr glömde jag att ta kort men det kommer några senare.

God kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards