Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia - 12 juni 2009 11:48

Idag blev jag väckt med orden: -Du känner nog igen en del sånger, mamma! Å det är sant. Man vill höra de "gamla" sommarsångerna o sjunga de fina sommarpsalmerna. Sedan blir det ju alltid lite nytt oxå. David sjöng sin sång "Snart är sommaren här" o det blev en skön start på en förmodligen relativt hektiskt dag. Alla ska duscha o göra sig fina. Tack o lov slapp jag våffla hår idag. Nu ska vi åka till Sporthallen på skolavslutningen o jag återkommer i eftermiddag med bilder...


Efteråt blir det sommarfika med jordgubbstårta här + farmor, farfar, mormor, morfar. Har INTE gjort den själv utan Thimons har fått baka. Å den idén var jag tydligen inte ensam om. Det var proppfullt med folk när Ulf skulle hämta tårtan.


Nu fortsätter jag......några timmar senare... Jättefin avslutning!! Trots regn näst intill hela dan så blev det sommarstämning i Sporthallen. Alla klasser sjöng otroligt bra o tack vare ett suveränt högtalarsystem hördes allt (kan ju va lite si o så med det ibland). Johanna o hennes klass fick sin ros vilket är tradition när man slutar på Åkerskolan.


Sen blev det tårtkalas hemma på Renstigen 11. God var den - hade inte kunnat göra ngt liknande själv ; )


Vi gjorde en snabbvisit på stan oxå innan klockan blev 18.00 Träffade min chef på systembolaget. Han köpte in diverse till personalfesten på söndag. Vi har ju sagt hela veckan att "man kan absolut inte spela kubb nykter" o han höll med.....


Middag har det varit dåligt med idag så när vi höll på att svimma av hunger innan tacosbuffén stod på bordet. Nu är det bara TV kvar som gäller!! Å lite godis...

God natt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards