Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Sofia - 13 juni 2009 19:15

Så känns det faktiskt när man jobbar på helgen. Men har man varit på skolavslutningen så får man se till att jobba ikapp. Mot alla odds gick det hur bra som helst idag. Det jag inte "såg" i torsdags blev helt plötsligt kristallklart i dag o det är så'n känsla att siffrorna "hittar" varandra o diffarna blir till 0 kr på sista raden.


Cyklade ner med Johanna o Elin till stan. De gick på stan o jag började jobba. Efter drygt en timme tog vi en härlig fika på Thimons. Sen skulle Elin gå o köpa "den där snygga tröjan" hon sett. Då var ju alla affärer stängda. Inköpet får bli på måndag istället.


Ulf o David har varit på fotbollsavslutning på Skogsvallen. Alla Nässjölag har spelat mot varandra. David som ingick i "Åker 1" fick två oavgjorda o en förlust. Han var nöjd ändå.


När jag kom hem tog jag mig ett bad. Så skönt!! Det är nu ett år se'n badrummet på ovanvåningen blev klart o det badkaret är verkligen utnyttjat ; )


Ikväll blir det grill! David sover över hos sin bästis Alexander o även Stella saknas. Konstigt hur "tomt" det känns när inte alla är hemma...


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards