Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Sofia - 26 juni 2009 18:00

Jag ska inte skriva att jag är chockad för det ordet missbrukas allt som oftast. Men visst, lite paff blev jag allt i morse när nyheten om Michael Jackson död kom. Jag har aldrig varit ngt stort fan heller men visst är han kung av pop, ikon o otroligt duktig på det han gjorde. Å då menar jag innan allt liksom ballade ur. Minns särskilt låtarna från skivan som kom -86 lr var det - 87? Jag dansade järnet hemma i finrummet till 'Bad', 'Annie are You ok'

Det är ändå med sorg i hjärtat jag tänker på denne figur. Enorma pengar, konstiga idéer o även om tidningar säkert vinklar o ljuger en del så verkar han väl inte va helt hemma i skallen? 'It doesn't matter if your black or white' - hur mkt tid, operationer o pengar la han ner på att förinta sitt ursprung o försöka bli just vit?

Man kan inte köpa varken lycka eller hälsa för pengar. Jag o mina närmsta är friska o jag känner mig så rik!

Idag bytte vi strand. Till vackra Ugglarp gick färden o det blev en varm o härlig dag.

God kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards