Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Sofia - 27 juni 2009 13:44

Hela min familj har enhälligt bestämt att jag idag har fått solsting. Å det har inte hänt ngt mer katastrofalt än att jag har badat! För att få slut på allt tjat o göra mina barn glada MEN det var riktigt skönt - inte bara efteråt..

Min strategi lyder enl följande: Springa fort ut i vattnet utan att fundera. Detta tips ska jag ge till min bror Pelle - hoppas han läser detta idag. När det är så varmt som idag mår kroppen bra av lite kyla. Men det tar emot när man sakta går ut i det kalla vattnet. Man bör ha förmågan att fullkomligt stänga av all känsel - det är väl det som badtokar gör?

Igår kom jag så nära himmelriket man kan när det gäller mat. En stor laxtallrik från laxomaten i Falkenberg. En helautomatisk butik där man genom sitt betalkort blir insläppt o skanning av varorna samt betalning sker helt utan personal. Häftigt o GOTT! Gravad, varmrökt, rimmad o marinerad lax. Ulf o de andra åt köttbullar o makaroner - inga kommentarer..

Kram

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards