Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sofia - 4 juli 2009 18:50

Att få vakna i sin säng!!! Ljuvligt!! Inte för att jag på något sätt sover dåligt i husvagnen men det är stooor skillnad. Efter en god frukost på altanen var det dax för att ta itu med tvättberget. Skönt att det är torkväder.


På förmiddagen var det fikabesök av farmor o farfar. Måste ju gå igenom alla semesterhändelser ordentligt. Dessutom måste ju kissarna kollas in. De är så otroligt söta nu. De busar och leker med varann och det känns som de är överallt. Jag kan ju faktiskt inte så mycket om katter o jag blev rätt förvånad när jag igår fann en av ungarna gå i lådan, kissade, krafsade o gick därifrån. Ingen av oss har varit hemma o "satt" dem där. Visar mamman? Fantastiskt!!


Efter middagen var det dax för titt av mormor o morfar. Vi har inte varit iväg knappt två veckor men ändå känns det jättelängesen vi träffade dem. Medan vi satt på altanen öppnade sig himlen och det blev en rejäl "rotblöta" som far sa. Åska o blåst gjorde att vi fick gå in men efter en halvtimme sken solen igen.


Den löparturen som jag sedan genomförde var en av de skönaste på länge. Luften full av syre, nya löparskor så jag "nästan" flög fram.


Jag ska lägga in bilder på både semester o kissarna men nu har jag ont om tid så "Ha en bra kväll"!!!

Kram



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards