Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sofia - 9 juli 2009 19:41

..både på jobbet o hemma. Ansträngde mina hjärnceller så hårt så jag fick ont i huvudet. Undra vad de tycker därinne? Löser jag arbetsuppgifterna är det oerhört utvecklande och stöter jag på problem - mindre kul. Rummet där jag sitter har inte något som ens påminner om ventilation. Varm o svettig vilket inte gör h-värken bättre direkt. Positivt att jag hann klart det jag skulle i varje fall o allt stämde till slut ; )


Hade ju gärna hängt med övriga semesterlediga familjemedlemmar till simhallen och simmat några meter. Kunde nästan känna hur härligt det skulle varit. De hämtade mig när de badat klart och vi åkte till Polisen. Skulle fixa pass till den kommande resan till Egypten i höst. Den enda som har giltigt pass är jag själv. Alla andra behöver vilket bara det går på totalt 2000 kr!! Dessutom får man ta sig till Eksjö för att fixa iordning dem. Det hade ju kunnat vara väl investerade pengar - användas många ggr MEN eftersom det var 9 år sen sist vi var utomlands så lär det väl bli till att fixa nya pass nästa gång.


Det hårda slitet hemma var städning. Idag kändes det riktigt trevligt. Skönt att ha det gjort till i morgon då det är HEEEEEEEEELG!!!


Natti, natti!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards