Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Sofia - 27 juli 2009 18:57

Ja, det har varit en perfekt dag trots regn o allmänt ruskväder. Sov länge, läste tidnignen o drack kaffe innan barnen vaknade. Frukost med både David, Elin o Johanna innan kl. var 10.00 - inte illa!


Dammade till Malena Ehrnmans senaste CD - gick som en dans. Sprang en långrunda - det VAR längesen. Nu känner jag mig pigg igen trots att ljudet i huvudet är kvar.... Får väl avvakta lite innan jag tar tag i det igen. Rundan gick jättebra o trots en rejäl regnskur kände jag mig pigg i benen hela tiden.


Sedan blev det städning av bilen. Inte så roligt men tillfredsställelsen när det är klart uppväger!!! Med fyra barn + några semesterveckor blir det inte rent direkt. Var kommer alla sand ifrån?? Mm, just det - vi var på Skrea!


Blodpudding till middag - barnens älskar det = ALLIHOP! Är väl tur för det får bli lite billigt leverne nu inför 2 st 40-års kalas samt en kommande utlandsvecka till Egypten.


Inte har det hänt så mycket idag men det behöver ju inte göra det för att det ska vara en bra dag, eller? Vanlig kvällsmat med macka o ägg, yoghurt väntar o orkar jag ska jag skriva text i mina fotoalbum. Har ju satt in alla kort från semestern så det mesta av jobbet är ju klart.


God kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards