Alla inlägg den 1 september 2009

Av Sofia - 1 september 2009 19:48

Rubriken stämmer väl rätt bra med hur första dagen har varit på jobbet ; ) Liseberg är väldigt stimmigt, mycket intryck - man blir nästan lite yr. Liseberg är väldigt roligt o kul!!! Det är väl första gången jag inte gråter när jag kommer hem från "första-dan-på-jobbet".


Jag ersätter en dam på 67 år som jobbat fler år på denna tjänst än vad jag är gammal. De ni ; ) Hon måste trivts rätt bra!! Hon har med andra ord VÄLDIGT MYCKET i huvudet. Kollegorna sa idag att hon är som en informationsbank - det hon inte vet är inte värt att veta. Känner med en gång kraven....he, he. Tyvärr är hon idag o två veckor framåt på en utlandssemester för att sedan komma tillbaka o lära upp mig. Med andra ord är jag ensam och telefonen har ringt duktigt. Jag har försökt att så gott det går hjälpa dem och fråga runt o får svar. Alla vet att jag är ny och har STOOORT överseende med detta. Känner faktiskt inte panik - inte än...


Jag har fått mina lösenord och kommit in de program jag ska använda. DET!! är fantastiskt för att vara dag ett.


Inte trodde jag att det skulle finnas varken tid eller energi över för en löpartur men det har jag hunnit med i ett underbart septemberväder. Ulf är på innebandy. Timmen innan köpte han sig nya gympadojor, löparstrumpor, knäskydd o en innerbandyklubba. Det fanns ju lite presentkort att handla för.


Kramar till alla som läser!!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards