Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sofia - 2 september 2009 17:45

Redan mitt i veckan! Dagarna susar förbi och jag har snart avverkat en vecka på nya jobbet. Idag fick jag följa med driftschefen på lägenhetsbesiktning. Detta är inget jag ska hålla på med men eftersom jag administrerar det som sker före och efter är det ju kanon att ha vetskap om vad som sker på vägen samt det som ligger till grund för "mina" papper. Jag kan ju bara konstatera att det skulle ta tid att hitta i alla korridorer på Parkgården. Jag har verkligen inget bra lokalsinne. Det märker man tydligt när man är ute på ngt sån't här!!


Till lunch åt jag omelett med röra av makrill o keso. Låter det gott? Nej, det var det inte heller. Dessutom hade burken läckt i väskan - urk! I morgon blir det utelunch med Cissi - den andra "nya" tjejen. Annars har jag varit duktig dessa två dagar. Medhavt bröd och medhavd lunch. Vi har ett fint café på jobbet där det säljs mackor till förmånligt pris. Men det är ju oxå pengar har jag lärt mig som sann ekonom (hi, hi).


Imorgon ska jag gräva i kommunens kontoplan - här pratar vi detaljnivå. Ska bli intressant. I morgon blir nog säkert introduktionsvandringen (hälsa på alla på samtliga förvaltningar i huset) av.


Väl hemma borde jag prata lite med dammsugarn men jag struntar i det idag. Våra nya grannar har precis flyttat in o Stella åker redan cykelrace med deras lika gamla Fabian.


God kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards