Alla inlägg den 3 september 2009

Av Sofia - 3 september 2009 20:55

...upplever jag just nu. Hälsa på nya människor på nya avdelningar, nya titlar, nya ansikten o namn - inte lätt att komma ihåg alla. Å det begär väl ingen heller för den delen MEN det är ju lite pinsamt när jag hälsar o presenterar mig dubbelt för någon... I morgon är det dax att gå igenom alla vaktmästare o hantverkare samt hitta upp till Miljö- o bygg. Kanske jag hinner med Individ o omsorgsförvaltningen oxå alternativt nästa vecka.


Nästan hela dagen har vi suttit o försökt hitta någon struktur i ekonomisystemet. Det är ett stoort system med en mängd finesser. På fakturorna som jag ska kontera o sända iväg för attest ska inte bara finnas kontonr utan en massa annat som återfinns på olika mallar. Kul men det kommer att ta tid att lära sig!


Efter jobbet blev det tandläkarbesök med Elin. Inga hål! Skönt! Nu är det Charli o Mattias på TV. Dessa pengadoktorer som hjälper dumma skallar (förlåt) att få iordning på sin ekonomi. Ursäkta men var hittar de alla dessa människor??? Peppar, peppar låt mig aldrig flippa ur så..


Kram o godnatt!


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards