Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sofia - 8 september 2009 20:09

....eller längre än vad jag är van vid i varje fall. Avslutade arbetsdagen med ett besök hos Annebergs bostadsrättsförening. Skulle presentera mig o visa vem jag var. Kommer ju vara deras kontaktperson (läs = det är mig de ringer till om de vill klaga Flört )


Nu börjar verkligen arbetsuppgifterna köra igång på allvar och man lär nog få veta att man lever framöver. Vill nästan inte gå hem - ett bra tecken!!!


Kommer hem o vill blogga!! Märker att de ändrat hela sidan. Numera heter bloggagratis "bloggplatsen" och inget är sig likt. Men vad gör det i denna föränderliga världen. Nya datasystem är numera vardagsmat och det är bara att jobba på. Denna webbplatsen känns säkert "hemma" om några dagar.


Haft telefonstund med mor, bror o Anna så min "bloggtid" rann ut i sanden. Höra röster på telefon är betydligt trevligare än cyberkontakt...... Nu ska jag äta kvällsmat och därefter sova!!


Godnatt!





Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards