Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Sofia - 9 januari 2010 17:27

Undra om det blir några medaljer i årets vinter-OS i Vancouver? Före OS lär vi få ungefär 20 st. C a 5 guld, lika många silver o resten brons. Det brukar vara så. Efteråt är det inte lika mycket glädje i statistiken. Sitter i skrivande stund o kollar på en fantastisk repris av OS-finalen i Hockey, Lillehammer 1994. Hur kan man sitta o bli NERVÖS när man VET hur det ska sluta? Men det slutade ju bra. Foppas sista dragning o Salos fenomenala räddning. Jag kan egentligen ingenting om hockey men tycker det är kul att kolla på. Särskilt reprisen ; ) Mindre nervös då..


Nyss hemkommen från en jättelång promenad ute i detta bistra klimat. Men klär man på sig som en eskimå o går så fort man kan behåller man värmen o lite till. Vackert, vackert att få se solen sakta, sakta gå ner över trädtopparna.


Ser fram mot Stjärnorna på slottet ikväll. Tyckte förra lördagens program var riktigt bra o Ranelid - han verkade vara en riktigt skön typ som bjuder ordentligt på sig själv. Hoppas jag kan hålla mig vaken. Den lilla detaljen gick sådääär under Let's dance igår. Programmet inkl. alla reklampauser håller ju på typ hela natten känns det som o jag kan följaktligen inte uttala mig om vem som dansade bra o mindre bra...


God kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards