Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Sofia - 21 januari 2010 20:21

Det gäller att utnyttja barnen. Johanna städar så det står härliga till. En peng per timme o vi kanske får ändra den taxan. Det tar liksom lite låååång tid vilket innebär att det blir kostsamt för oss... Det känns lite som hon drar ut på det lite för att få mer pengar. Kanske vi ska ändra så det blir ett fast pris för ovan- och undervåningen - sen kvittar det huuur!!! lång tid det tar. Ungdomar i mobilåldern behöver av ngn konstig anledning alltid pengar. Det verkar som om inte kläder o smink är så viktigt utan just SENASTE mobilen???    Själv förstår jag inte riktigt tänket! Själv är jag så supernöjd med min ett år gamla Nokia 5230 XpressMusic som jag använder dagligen. På cykeln inomhus, när jag löptränar, när jag går till jobbet och dessutom när jag ringer o messar folk jag känner ; ) Tänk!!! att man kan ha telefonen till det oxå - helt otroligt!


Fick oväntat besök i kväll - av bror Pelle. Jättekul med spontanbesök som "tittar förbi". Han väntade på att sonen Lukas skulle bli klar med brasiljansk jujutsu... Har inte en aning om vad det är (å inte Pelle heller) men det kan jag snart ta reda på...


PS. Blev inga fiollektioner för Elin o David idag - läraren hade magsjuka...synd!!!


God natt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards