Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Sofia - 25 januari 2010 21:30

Den är säkert långtråkig, trångt och mycket folk, tråkiga och långa tal, köttet är säkert segt.... men den är förmodligen alldeles alldeles underbar!!! Å jag kommer ALDRIG någonsin få vara där... Guldbaggegalan!! Kollar på galan via TV vilket oxå går väldigt bra. Johan Glans "glänser" som vanligt och prisutdelningstalen och tacktalen är som vanligt mer spännande än vem som får priset. i vanlig ordning har jag inte sett så många av de filmer som är nominerade. Med tanke på detta ska jag ju då inte uttala mig men jag är ändå väldans glad att Noomi Rapace fick pris för bästa kvinnliga huvudroll. Längtar efter att få se den tredje o sista filmen i triologin.


Nu gick folket röst till MÄN SOM HATAR KVINNOR och det var enligt mig ett helt riktigt val!! Jag kan sätta 1000 spänn på att jag inte hade ändrat uppfattning även om jag sett "Bröllopsfotografen"....


Nu VANN den pris för bästa film oxå!!! Yes! Grattis till filmen Män som hatar... Det var väl en överraskning eftersom de publikvänliga projekten inte alltid tilltalar kritiker o platsar i finkulturen...


Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards