Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Sofia - 4 februari 2010 20:59

  Förstår inte vad som hänt. Har avverkat en synnerligen perfekt löparrunda. Inte bara det att det var Mycket Väl Godkänt betr. skottning överallt där jag sprang - verkligen ett plus. Grattis Nässjö kommun! Jag sprang drygt 13 km UTAN att stanna en enda gång. Visst uppskattar jag att se lingonris på nära håll men jag föredrar!!!! att springa mina löparslingor utan stopp. Jag har vant mig. Jag tar detta bara jag får springa MEN det skulle vara mycket roligare att få ränna utan hopp i diket. Så snälla lilla mage - kan du fortsätta så här som i kväll. Kan jag få beställa denna "magstatus" till den 22 maj då årets upplaga av Göteborgsvarvet går av stapeln. Ja, vi får se. Den dagen den glädjen! Hoppas kan man ju göra!!


Annars - dagen har varit HUR bra som helst. Månadens hyresdebitering ivägsänd... Alltid lite hispig innan man trycker på knappen "starta" - det får ju inte bli fel ; ) David o Elin har spelat fiol och det hade gått bra och låtit fint enligt mor som skjutsade dem. TACK mamma o pappa för att ni fixar detta åt Rybaksfantasterna! Så härligt!


Ps. Ulf har varit på gym idag...första gången...  Han var röd i ansiktet i när han kom hem o var lite halvlyrisk - jag är lite sugen på att testa de där maskinerna. Rannsakar jag mig själv borde jag det för axlar o nacke men så var det ju det här med tiden...


Godnatt alla läsare!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards