Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Sofia - 19 februari 2010 18:16

På din namnsdag! Du kanske inte läser detta men din pappa o mamma gör det ibland o de kan ju gratta dig på namnsdagen från faster Sofia - har inte ditt mobilnr. De allra allra flesta barnen är varmt välkomna till världen - du var alldeles speciellt välkommen - I know You know!


Men se det snöar, men se det snöar - det var ju roligt HURRAAAAAA!!! Jag har skrivit det förr o jag gör det igen. Jag är så trött på det här vita kalla eländet. Snart emigrerar jag - nån som vill hänga med? Behöver de inga kontorsråttor i Egypten, Tunisien, Kanarieöarna eller varför inte Thailand? Jag som på allvar började tro att våren var på väg "doften" men icke. Jag längtar till att få ta fram skinnjackan, jeanskjolen, de nyinköpta "Gladiatorsandalerna" och faktiskt inte frysa när jag går utanför dörren...


Dagen har varit helt ok. Många var lediga i korridoren så det kändes lite tomt...o öde... Fisksoppa på Högland o det är många timmar sedan så nu är jag jättehungrig. Kycklingwok och Let's dance - låter som en bra kombination!


Ha en helt underbar fredagskväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards