Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sofia - 21 februari 2010 11:22

Jag börjar snart få en klaustrofobisk känsla - kan man bli instängd helt av snö. Nu börjar nivåerna krypa upp mot våra fönster och snart kan man inte skotta högre upp på högarna. Men jag kan ändå inte hjälpa - det ÄR vackert o speciellt idag när solen skiner på allt det vita. Måste ut o ta lite kort - detta måste dokumenteras! Det är ju inte säkert att det blir en sån här vinter igen på många år. Rättare sagt - det kan dröja några år till nästa MEGAVINTER!! Snö o "lite" kyla är ok men detta!! Slutgnällt om kyla.


Idag blir det en tripp till Eksjö. Ett guitar-Hero på blocket ropade på oss o ville komma i vår ägo (Johannas ägo). Billigt blev det!


Sen är det väl inte så mycket mer på programmet. Sugen på att springa förstås men 13 minus - njae - i så fall får det bli inomhus på e3. Löparband ger ju inte samma tillfredsställelse o naturupplevelse MEN att springa med utsikt över Nässjös Esplanad är heller inte fel.


Grattis oxå till OS-guld OCH OS-brons härliga herrar!! Jag vågade naturligtvis inte titta - undra vad som hänt OM jag tittat...de hade garanterat ramlat. Alltså tacka mig...lite...


I morgon jobb igen! Ny härlig vecka med nya utmaningar, arbetsuppgifter att ta tag i....


Ha en fin söndag!! 

    

Det syns ju att de bor en brevbärare här - välskottat för postbilarna!!


      

Frozen winterland but 6 warm souls...



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards