Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Sofia - 29 maj 2010 20:14

Sitter här i soffan o tycker lite synd om mig själv. Hade också velat vara "ute" på galej ikväll. ALLA andra typ är ju det... Har radion på i bakgrunden - RIX FM och det är förmodligen fullt ös i Rådhusparken i Jönköping nu. RIX FM Festival med massor av bra artiser. Två riktiga höjdare - Erik Grönvall o Darin!!! Men jag är lite bekväm av mig och åker faktiskt inte in själv med 4 st. kids. Det skulle nog bli en ganska lång och kall kväll. Stella 5 år hade nog velat sitta på axlarna och hade blivit "sovig"... Igår slocknade hon kl. 20.00 i soffan.


Nu har det istället blivit en dag full av dokumentation av vårt liv (klistra in kort). Hade inte framkallat sen Elin fyllde 10 år och det var 5 månader sedan. Tog några timmar att få färdigt familjealbum samt 4 st "barn-album". Elin spelade fotboll på förmiddagen - de vann med 2-0. Hon var glad o trött när hon kom hem.


Fick ett MMS av Ulf att Postmilen hade gått jättebra. 46 min - riktigt bra får jag lov att säga och jag blev ännu mer avis när jag fick se "förfestbild" från hotellrummet. Med utsikt över hela Göteborg. Men då gick jag ut på altanen o kollade ut över trädgården a' la Renstigen 11 - kändes genast lite bättre. Faktum var att vi kunde sitta ute ikväll. Jättefin o lite varm afton - det har ju ändå varit ett riktigt busväder i dag - häftiga regnskurar då och då..


Nu återstår bara Avatar! Ja, inte tänker jag se på Schlagereländet. Barnen hade en önskan o jag uppfyllde den. Köpte Avatar-filmen. Annars står jag inte högt i kurs idag som mor betraktat. Inte åker jag till simhallen och inte grillar jag... Bara klistra kort...


Godnatt och ha det så roligt alla ni som är ute o roar er!!! Kan ju tänka lite på mig!!

  

Lite fröjd för ögat även om det är lite "lesset"...


  

Mycket lek av mina o andras barn....



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards