Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Sofia - 4 juni 2010 20:38

...kvar på perioden 30--39 år!! Denna fredag är jag 39 år - nästa fredag är jag 40. Kommer nog inte kännas ngt speciellt alls!! Man hoppas ju att man får ytterligare 40 fina år efter de 40 fösta... men för det finns inga garantier och tack-o-lov vet man inte vad som händer. Det kan vi människor ännu inte finna en lösning på. Att veta den dagen man ska lämna jordelivet! Vissa av oss kanske skulle vilja veta? Undra om man skulle göra andra val om man visste. Förmågan att leva i nuet är en fin gåva och man kan faktiskt träna på det. Kanske känns det lite lättare att "Carpe Diem" när veckan är fredag, läxhögen är obefintlig från kökbordet, solen skiner från klarblå, grillen ska just tändas, potatissalladen (förtydligande - av färskpotatis) är klar....


Nu kära läsare anser ni nog att det blir flummigare och flummigare men vinglaset är faktiskt inte ens upphällt : ) Hade ju planer på att städa huset men solen hindrar mig på något märkligt sätt. Å jag kan faktiskt koppla av på altanen trots att det känns som att gå på "knäckebrödssmulor" fram till diskbänken. Det kommer en dag i morgon oxå. Solen skiner säkert även i morgon och då skjuter vi det till söndag!!!


Ha en fiiiiiin och ljuvlig junikväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards