Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sofia - 9 augusti 2010 21:00

Nervositeten stiger... "I will always love you" Jag har lyssnat och sjungt med så många ggr att både Träsländas älgar och rådjur bör kunna köra nu.... Kan i nuläget varenda andetag/pauser i sången men det hjälps inte. Jag ÄR inte Whitney Houston, sjunger inte som henne (har aldrig påstått det heller) och såklart vet blivande bruden om det.. Men visst är man nervös...även att jag gör min tolkning av denna fantastiska sång.


Idag har jag äntligen fått tag i trumpetkillen och kantorn så vi kan börja öva inför lördagen den 21 augusti. Har ju varit mycket semestrar o det är inte helt lätt att få tag i människor. Känns väldigt spännande....


Klänningen jag beställt till bröllopet kom idag oxå. Satt som en smäck och var jättenöjd TILLS jag gick in o kollade webben på klädkod "kavaj". Inget glitter eller blankt tyg.... Den snygga klänningen gick helt plötsligt bort... Eller så struntar jag i det och visste "nada" om just den detaljen.


.....fortsättning följer....


Gonatt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards