Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Sofia - 12 augusti 2010 17:14

En varm härlig dag i en varm härlig stad - enkel sammanfattning av dagen. Vi åkte till Jönköping!! Denna "storstad" bara 4 mil härifrån. Efter diverse!!!!! (det är dyrt när barnen ska börja skolan) inköp på ICA Maxi valde vi city istället för A6 eftersom vädret var kanon. Alla var sugna på glass och vi styrde kosan mot Piren. Satt precis intill vattnet och njöt av utsikten - känns nästan som hav ; ) Denna oas av restauranger - verkligen mysigt. Å så denna goa sensommarvärme - man känner i luften att det börjar bli lite höst.


Den ville alla utom jag till MediaMarkt. Man får ju ställa upp!! Blir trött bara jag stiger in i butiken lr hangaren kanske är ett bättre uttryck. TV-apparater i tusental, mobiler i miljontals. Överdriver lite nu, jag vet. Såg i varje fall en TV jag skulle vilja ha. En sisådär 100 tum och den gick på nätta 699 990 kr. Det var ingen överdrift utan alldeles sant!!!


I morgon jobb och sen helg igen - den veckan gick som vanligt i raketfart!


Go kväll!!!


  

En vy som inte direkt för tanken till Småland... Ser lite utländskt ut!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards