Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Idag är det DAVIDS dag!!

Av Sofia - 16 september 2010 18:29

Idag är det 9 år sen familjen blev något mer balanserad eller mer jämställd. Det blev en pojk denna gången! En fantastisk upplevelse såklart! Å då menar jag att ytterligare en gång få ett friskt o välskapt barn. Om jag jämför barnens bebisår är det nog David som varit den som ville ha mest sällskap vilket är en mild omskrivning av att jag ibland tyckte han var lite gnällig... Han kände inte för att sova själv i sin säng speciellt ofta (läs = aldrig) och ville inte ligga på en filt på golvet o titta på/leka med sina händer o fötter. Helst av allt ville han ha mat (av mig) och sitta i någons knä..vilket naturligtvis var jättemysigt men inte hela tiden. Storasyster Elin som var 1½ år när han föddes var bäst på att underhålla honom ; )


Idag är en otroligt go och pigg kille som älskar sin fotboll, bandy o fiol! Snäll grabb som "ser" och lägger märke till ett blommande körsbärssträd...


Nyss har vi avnjutit hjortron-pannacotta-på-kladdkakebotten från Thimons och så fick han sina "ket". På lördag har han kalas i simhallen och på söndag kommer släktingarna hit.


Godnatt!!


  

Grattis goa kille!!


  

Tårtan kanske lyfter?


  

Sådär en 8 år sen..

 
 
Ingen bild

Sus

16 september 2010 20:40

MÅNGA GRATTISKRAMAR TILL DAVID!!! från gänget i Sandrydet. PS! Kort är på väg....

Sofia

16 september 2010 21:27

Han lär bli så glad så glad.... Han sussar nu men kramar honom från er i morron!!

 
Ingen bild

Monica

17 september 2010 21:35

Sååå charmig!

Sofia

18 september 2010 10:54

Mmmmmm - håller med!! Lycka till med ridningen i morron och välkomna ni andra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Onsdag 27 mars 19:24

Medborgarbudget - en värdefull demokratisk process. Ut på tur! Förmiddagen ägnades åt att besöka resultatet av medborgarbudget i våra kransorter. En demokratisk process där folket får rösta och bestämma vad som blir verklighet av pengarna. Så värdefu...

Av Sofia - Tisdag 26 mars 18:58

Igår kväll var det gruppmöte för vårt parti, Centerpartiet. Bra diskussioner och gott fika - tack Tommy, engagerade medlemmar och god stämning. Vad kan man mer önska tänker jag. Det är mycket som händer och det stundar ett EU-val eller EP-val som det...

Av Sofia - Lördag 23 mars 16:38

I går morse fick jag bevittna hur den sista elstolpen fick fot, eller hjul. Luftledningarna är nu borttagna här i vårt område och en traktor for iväg med den. Äntligen blev vi av med vår fula ledning som förstör våra utsiktskort. Det är verkligen ett...

Av Sofia - Fredag 22 mars 19:07

Samarbete och samverkan är ett ord som har genomsyrat arbetet i kommunen sedan jag tillträdde för cirka ett år sedan. Det har verkligen gjort oss alla mycket mer medvetna om fördelarna att samverka både när det gäller det på politiska planet och i ve...

Av Sofia - Onsdag 20 mars 20:43


Skön tystnad smeker mitt öra Endast vinden hörs och läker mina vintersår Snövit matta lurar mitt öga Jag ser vinter men känner vår Kylan biter i min kind och håller isen envist kvar Från klockan sex till sex ser jag sjö och horisont Marstid...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards