Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sofia - 18 september 2010 14:45

Nej, det gäller inte ett vuxenkalas där % har flödat. Rubriken syftar på dagens kalas som David hade i simhallen. Efter torsdagskvällens händelse med Stella får jag en bitter eftersmak i munnen när jag bara skriver "simhallen" men David tyckte det var kanon. Det var ett evigt hoppande från 5:an (wooooaaaaahhh) och efteråt blev det fika i caféet. David fick presentkort på Hemmakväll och ett nytt Nintendo-spel. Superglad kille när han kom hem!


Vi andra har softat oss igenom dagen. Johanna o Stella har pärlat plattor, bakat kladdkaka. Jag har badat badkar med Stella o fått bort sjukhusdoften.. Elin pyste kl. kvart i åtta på morgonen för att spela match mot Ydre/Torpa borta. Kom hem o förlorat med 0-5 men var lika glad ändå ; ) Stella mår okej - något spakare kanske...


Resten av dagen blir nog också rätt "soft"... Ska "klistra in sommaren" i fotoalbumet. Sitta o minnas stekheta dagar i Falkenberg, på Skrea strand, minnas härliga cykelturer till vackra Ugglarp.. Sen ska jag träna lite på "Kärleksvisan" till ett nytt bröllop i höst. En oerhört vacker låt med Sara Dawn Finer. Längtar redan till den 23:e okt då det hela går av stapeln..


Natti, natti!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards