Alla inlägg den 26 september 2010

Av Sofia - 26 september 2010 16:11

En riktigt rolig, trevlig o god kväll…natt blev det igår! Med tanke på att en av jubilaren är utbildad fritidspedagog blev det lekar därefter. Vi delades in i olika lag vilket gör att man lär känna dem man inte har träffat/har träffat sällan. Vi skulle ha olika huvudbonader vilket också gav namnet å laget. Ulf var med i laget ”Madonna” o ser ni bilderna nedan förstår ni varför. Lite mer långsökt var väl mitt lags namn – trollkarlarna?? Svart krullig peruk på!! Att man stått i gjort sig fin i håret hade man inget för. Å det var inte lönt att protestera. Hade dock vissa problem att få in allt mitt eget hår under peruken..


En av lekarna gick ut på att bilda ett så långt ord som möjligt av ett antal bokstäver. Nå’t lag hade skrivit "matteplaner" och jag betvivlar starkt att detta ord återfinns i SAOL Läroplan har jag hört talas om men…..  Eftersom domaren godkände ordet ska jag inte på något sätt strida… Vinnarskallen – inte jag inte. Vi fick ihop "planterat" vilket i varje fall gav 20 poäng av 26 möjliga.


Efter supergod mat från Sandsjö Wärdshus blev det dans hela natten lång. För varje bra bugglåt jag hör grämer jag mig att jag INTE gått (går) den där kursen. Hm, ge mig mer tiiiiiiid!!!!


Idag har det förutom en lång morgonpromenad i ett ruggigt Nässjö blivit lite jobb några timmar. Barnen fick order att fixa sina rum ordentligt före kompistid. Detta skulle behövas varje vecka men man får vara glad att det händer om än under hot! Snart väntar soffan och sen dags för kudden..


God natt och tack Susanne för en SUVERÄN fest!!!!!


  

Susanne - en av kvällens föremål för fest tillika lekledare

 (som slapp peruk).


  

En av kvällens gäster - inte en aaaaaning om vad hon heter?


  

Lag "Madonna" - Han till vänster är xtra snygg, ngt kvinnlig look!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards