Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Sofia - 21 februari 2011 18:35

Ibland är man mer eller mindre laddad för en ny vecka. Kan inte direkt påstå att jag hade den rätta gnistan när jag gick till jobbet idag. Halsfluss hemma i huset och trötta barn att väcka. Öppnar dörren o kylan biter genast tag i fingrar och näsa. Kan höra vintern "Nu är det snart mars, Sofia men jag släpper inte taget. Vet att du vill ha vår men jag lever än..." Å efter det ett litet hånflin genom en kall vindpust... Skrattar bäst som skrattar sist - tänker jag då. Vi får väl se vem som vinner ;) Men det ligger något i det mamma sa igår. - Nu ska man gå hela sommaren o bekymra sig för hur nästa vinter blir.....


Väl på jobbet är det full speta och sakerna blir uträttade i en bra takt. Känns skönt hur som helst att solen har tittat fram nästan hela dagen. Blir ju glad av detta. Sen kan man ju glädja sig åt att jag får lyssna på härlig skönsång inom kort. Sissel  Kyrkjebö i Jönköping på lördag. Underbart!!!! Är medbjuden av min kompis Susanne o hennes jobbarkompisar. Me like!!


Har precis o handlat på Willys! Undrar just hur många mjölkpaket som asas hem varje vecka... Bra för mjölbönderna o våra skelett! Kvällsmat kvar av dagen o lite TV..nu är ju veckan igång!!!


Ha en fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards