Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sofia - 17 mars 2011 20:08

Dagen till ära blev det soppa till lunch = sopptorsdag! Kelda karibisk soppa med keso. En otroligt enkel och väldigt god lunch. Räcker i två dagar och ska man inte hugga skog på eftermiddagen står man sig hyfsat några timmar. Efter intagen måltid satte jag mig i lä utanför Vipan o njöt av solen några minuter. I lurarna "Hon gör mig galen" av Ulf Lundell och det är vardagslyx utöver det vanliga. Vårkänslor med stort "V"! Jag märker hur jag nu ältar lika mycker vår som jag har ältat vintererlände förut. Å det kan väl bli en bra motvikt?!


En dag kvar på veckan! Har passerat mitten av mars.... Snart första kvartalet 2011 slut. Igår var det upptaktsmöte inför fotbollssäsong. Nu börjar David spela seriespel. Kommer att bli spännande men jag "ser" framför mig att helgerna kommer bli tämligen fulla av....fotboll.    Ja, David verkar vara på hugget vilket är huvudsaken.


Borde ha städat ikväll men jag vet inte...de där råttorna som är så fluffigt snygga i varje liten vrå kan ju få dansa runt ett tag till. Vi har inget besök inbokat i helgen (som om jag någonsin tittar efter damm hos andra) så dammsugarn får vila ikväll. På lördag ska vi till trevliga grannar på lite fest - alltid lika kul!!! Värdinnan är en pärla i köket så det blir garanterat gott!!!


Ha en bra kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards