Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sofia - 21 mars 2011 17:44

Nu har vi satt tänderna i vecka 12. Smaskens!! Vänder man på 12 blir det 21 och idag är det just den 21 mars!!!! Barnbidraget har anlänt och därmed räddat tillvaron för Johanna. En ny vårjacka är ett MÅSTE!!! Trots att minusgraderna bits på morgonen ska en vårjacka inhandlas just idag. Visst - hon har ju lite rätt. De tar snabbt slut när de väl har kommit ut i butiken. Å vem är inte rejält trött på sin vinterjacka?? Alla förmodligen. Å jag ska inget säga....jag har redan införskaffat vårjackan för säsongen. Ett pangpris på ett postoderföretag för nästan 2 månader sedan... Hängde in den i garderoben med en suck och hoppades på en extremt tidig vår. Tji fick jag! Snart kan jag dock ta ut den   !!

Skinnjacka

Möjligen inte det plagget man tar på sig en kylig och blåsig vårmorgon när man cyklar till jobbet men jag tror den kommer att passa till a lot!!


Idag har min snälla, snälla mor varit vabbande mormor till Stella som hela helgen hade feber. Jag var såklart livrädd att halsfluss tagit en ny liten runda in i familjen men idag var hon feberfri och något bättre. Det blir nog skola för henne i morgon.


Kom hem o fick se Johannas vårjacka! Kanooooonsygg!!! Å det bästa av allt - JAG kunde ha den oxå.... ;) Med andra ord kan vi byta nån gång!!!


Go kväll allesammans!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards