Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sofia - 1 april 2011 18:59

Idag har jag haft en mycket skön och avkopplande stund. Kapat en bit på burret och nya slingor. Bondiner är dumma och de har roligare...några fördomar som jag har infriat idag ;) Eller är det månne för att dölja de grå..som har böjrat krypa ut likt silverstrimmor.... Det är ju inte samma kvalisort på de grå som det är på de som är råttfärgade (den naturliga hårfärgen) heller...skumt! Jag går till frisören alldeles för sällan...när jag väl ringer borde jag gjort det för två månader sedan.


Stella is back. Såååå gott!! Gissa om hon blev överlycklig för den "nya" cykel vi köpte på Blocket i veckan. Hon ville ut o cykla direkt såklart och en liten runda blev det för henne. Jag har nu fixat bort de värsta dammråttorna under tiden och snart ska jag ordna till maten, d.v.s duka fram grillad kyckling och diverse småplock. Denna fredag är det makens tur att galeja. Postfest med sina f.d postkompisar från Nässjö. De skulle ta med sig sällskapsspel så frågan är hur kul de tänkte ha på en skala (bara lite bitter för att jag är själv ; )


Nu sitter jag framför TV'n o myser med alla fyra och tycker livet är gott! Livet är gott - för det mesta, trots allt....!


Go kväll!!!


 

Kom igen nu då...lite lik Jennifer Aniston...det sa ju Uffe förra gången... ;))

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards