Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sofia - 4 april 2011 20:31

Dax för solglasögon! Speciell känsla när man tar på dem första gången för säsongen och de verkligen behövs. Det finns ju de som använder ändå... Lite coolare (om man nu var nåt cool förut) och man slipper kisa sig till fler rynkor kring ögonen.   


Kände mig inte alls pigg när jag vaknade men i eftermiddags "vände" det och nu känns det riktigt okej. Vågade mig t.o.m ut på en liten promenad när jag kom hem. Gick förbi Konsum och skulle BARA köpa en limpa rostbröd... Kom ut med en hel kasse och det blev tungt hem... I morgon vill jag vara helpigg. Då ska nya cykeln hämtas och det är underförstått här (premiärtur)


David har spelat fotboll på konstgräsplanen på Skogsvallen hela eftermiddagen med kompisar. Det är så otroligt skönt att bo där vi gör. Barnen når både Målenplan och Skogsvallen via cykelvägar utan luriga vägar med hårda bilar. We like!! Lite av veckans läxor är klara och det liknar med andra ord en helt ordinär måndagskväll i det Renstigska hemmet.


Ett inspelat program av Mästarnas mästare förhöjer ju helt klart kvällen. Idrottslig nostalgi och tuffa, spännande utmaningar i välgjord mix. Å det är så kul att se Billan, Stenmark... Röstar nog på en av dem..o det lär ju visa sig med tiden!!!! 


Ha en fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards