Alla inlägg den 16 april 2011

Av Sofia - 16 april 2011 16:14

Bodafors t/r. Lite för lite kläder men en underbar runda! Jag älskar min cykel. Glömde vattnet och fick vända vid Åkerskolan. Det var rätt hård motvind till B-fors men hemåt gick det lättare trots att det då är svag uppförsbacke hela vägen... (känns det som i varje fall).


Idag har David haft fotbollskick-off på Skogsvallen. De skulle ha samarbetsövningar, snacka teori, äta lunch och dessutom spela match. Han skulle spela match från 8.00-10.00 och jag tog med mig Stella för att se honom spela sista halvtimmen. Mmmm...när jag kom dit var Davids matcher redan färdigspelade :( Ändå tyckte jag att jag var hyfsat duktig att ge mig upp kl. halv nio idag på morgonen eftersom jag och några kompisar var på AW i Jönköping igår. Lika trevligt som vanligt!!! God mat, bra live band och tåg hem kl. 22.10


Idag är en lyckodag för Stella. Hennes bästis Daniella flyttar till vår gata Renstigen. Hon lät mig förstå kl. 07.00 i morse att hon skulle "plinga på" hos Danni. Jag lät henne förstå att det var lite tidigt. De har sprungit fram och tillbaka genom trädgårdarna hela dagen.


Nu dusch och sen taco kväll!! Ha en fortsatt skön lördagskväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards