Alla inlägg den 20 april 2011

Av Sofia - 20 april 2011 19:26

Alltid lika spännande innan man får beskedet! Vilken plats och startgrupp man erhåller i Göteborgsvarvet! Å så idag - äntligen! Nu tänker jag positivt och naturligtvis SKA jag starta i grupp 6, plats nr 20 484...den 21 maj. Sen att halsen värker och huvudet likaså, att jag blir genomsvettig när jag "går" uppför trapan till plan två i min arbetsplats - jag försöker i varje fall förtränga det nu. Det är ju attans.. Nu när istiden 2010/2011 äntligen är över, våren kommer blir jag krasslig. Har till och från inte känt mig på hugget på länge, länge... Dessutom påskledigt och en massa tid att just träna, fixa hemma etc. etc. Jag borde få ett antal mil till i benen och sedan vila en vecka före loppet (för att vara ordentligt taggad). Eftersom det är exakt en månad kvar till loppet så, tja tidschemat ser onekligen snävt ut...


MEN det finns människor som har det värre. Jag kommer att bli pigg och frisk till skillnad från så många andra stackare som lider av förbaskade sjukdomar... Jag ger med glädje bort alla kommande Gbg-varv om någon enda människa kunde få övervinna hemsk sjukdom och för alltid bli frisk!


I kväll är Johanna på party. Det händer inte så ofta att hon ränner ute så det känns lite märkligt. Det var familjepizza, chips, sällskapsspel på schemat...bara tjejer - inga killar skulle vara med... Tror jag så mkt jag vill på ; ) Nycitronerad i håret - hon var såå fin när hon gick!!


Härmed är påsken inledd - dymmelonsdagen snart avklarad!

Påskkramar!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards