Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sofia - 22 april 2011 17:59

Idag har det inte direkt märkts att det varit Långfredagen här på Rensigen! Om det någonsin märks nu för tiden....någonstans... När jag var liten fick jag inte.....ja, du vet Malena - hur vi hade det!!! ;))  Ungarna har farit runt med kompisar och det har fejats med altandäckstvättning.. Vi har målat ägg och barnen har fått sina påskägg. Detta hänger ju ihop med att Stella lämnade oss idag. Att vänta till Påskafton lr Påskdagen skulle ju inte vara så roligt då hon inte är här...


Farmor och farfar kom hit på lite fika och överlämnade sina påskägg till barnen. Nu är godisförråden fyllda för ett tag framöver och man får väl tjata lite xtra om tandborstningen kvällarna framöver. Min hals är något bättre och jag lite mer på hugget än igår... En promenad i solen blev det på eftermiddagen i bara linne o kjol - så gott, så gott... Riktig sommarvärme!


Å till kvällen i som så många andra hem - GRILL!!!!!!! Oset ligger redan tätt i Målenområdet och me like! Det enda som fattas mig nu är Stella. Hela dan känns det jobbigt att lämna henne, å sen när hon är borta känns det ännu mer tomt. Det blir lite xtra påtagligt en helg såhär....


Ha en härlig kväll och skänk historien en tanke! Ni som inte tror kan ju i varje fall tacka för en LEDIG dag ;)


Kram!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards