Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Sofia - 28 maj 2011 12:59

Det var åtminstone uppehåll i Nässjö när vi var på stan o kollade in alla aktiviteter på torget. Men det var rejält blåsigt o kallt! Nu skulle man behövt den där glöggen jag skrev om igår.... En hockeyturningen på uppriggad plast-is stämde ju hyfsat väl med dagens temperatur om man så säger ;) Sen var båda de duktiga Jesprarna från HV71 och skrev autografer. Grabbar var som flugor runt dem - lite festligt att se! Brand- och polisbilar samt ambulanser var uppställda för den som var intresserad av att titta nämre. Jag och Stella fick ta varsin lott (helt gratis) av en kollega och jösses vilken flax. Jag vann en reflexväst och Stella vann en cykelhjälm. Hon blev så glad!! Vidare uppträdde olika duktiga dansare - street-dance - men eftersom vi inte hade ylletröjorna och vinterkappan på, åkte vi hem!!


Hann in en sväng på Kapp-Ahl o köpte en skolavslutningsklänning till Stella. Tanken var att hon även kan ha den i morgon när vi ska på fotografering.. Stella är mycket tacksam att köpa kläder till! Glad och tacksam och hon tycker fortfarande om det jag tycker om!!


Hem o fixa pasta med bacon- och grönsakssås och nu ska det få smälta i magen en stund innan jag tar på löpardojjorna. Känner verkligen för att springa idag och om bara regnet kunde hålla sig nån timme till.. Dör ju inte av lite väta men det är dock behagligare utan dropparna..


Ha en fortsatt go lördag!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards