Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Sofia - 31 maj 2011 21:21

          

Hett idag....me like! Sol ute och sol (varmt) inne ger sol i själen och i mitt sinne... Borde vara ledig dock...det borde vara en rättighet att få vara ledig vid fint väder när det har varit en grymt hård vinter - för oss nordbor! Skämt å sido är alla på väldigt gott humör när det är vackert väder. Humörhöjare!


Tog utelunch i dag med Cissi-kolelgan. Sallad på Harmony - passade bra i värmen. Bra salladsbar där man får välja innehåll efter egen smak. Räkor, sparris, ägg, fetaost och kronärtkocka...gott, gott! Innan dess var jag duktig å körde juli-hyrorna. Gick bra!


Ikväll blev det inte Jubeljobben för mig. Kände av mitt knä när jag var ute igår så jag ska bli helt bra innan jag frestar igen. Har skaffat en ersättare till mitt "lag" där fikakorg ingår. Å mitt fika går säkert åt ändå.... Hoppas det gick bra för alla deltagare!!! Hemma blev det grill istället. Gäller att passa på när värmen tillåter. Allför många kvällar har man stått med fleece på och värmt sig vid grillen. DET behöver vi inte göra tonight!!


Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards