Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sofia - 9 juni 2011 20:26

14 975  st dagar har jag levat på denna jord! (Ja, jag har tagit med de 10 xtra skottårsdagar i beräkningen.) De allra allra flesta dagarna har varit bra. Vissa mindre bra.... Idag har det varit en mycket bra dag!! Trots att jag inte fick en endaste sångarhyllning lr "ket" på morgonen var jag på ett strålande humör. Har man en man som ska vara på plats på jobbet kl. 06.00 (i Vaggeryd) så är det liksom inte läge att dra upp barnen innan detta! Bättre att ta det i lugn o ro efter jobbet....efter avslutningsfest för Elins klass....när alla är skiiiiiittrötta!


Förr krockade min födelsedag med skolavslutning och student - nu krockar den tydligen med alla ta-med-fika-korg-o-samling-med-klassen-på-Målenplan-aktivitet. Nu lät det lite som jag inte uppskattar dessa men det GÖR jag men visst - ikväll hade det kanske varit lite skönare att bara ta det lugnt hemma...


Dagen har varit full av grattis... SMS, Mejl, Facebook-hälsningar (helt otroligt många), telefonsamtal och grattis i korridoren! Å med Posten har det kommit "vanliga" kort!!! Det är fortfarande (!!) vid denna åldern en mycket speciell känsla när man fyller år. TACK ALLA FÖR ALLT!! Å tårta har vi fått - dock inte för min skull - utan för en annan kollega på avdelningen som fyller 65 år just idag. Han fick skåra tårtan och sen var det min tur... Vi drog ihop ett gäng för att käka lunch idag. Jag har förlorat ett vad (en lunch) mot en kollega. Vi slog vad om i höstas nån gång att jag skulle kunna få med min chef på Facebook före midsommar 2011. Har inte lyckats så jag fick betala idag!! Nu är det ju förvisso några dagar kvar till midsommar o under kan ju ske....  


Nu har vi avslutat måltid med hämtad Kinamat vilket var GOTT!! Ket har jag oxå fått... Se nedan!! Tack söta familj!! En helhärlig dag!!!


  Trött och lite sliten men det var bara 27 år.... Kram


  Underbara rosor från min make! Hoppas de står läääääääääänge!!


  Presentkort på Greens - me like! Världens sötaste...vad det nu är...anka!!


  Ja, det blir blött i ögonen.... Puss på er barnen!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards