Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Nicke Borg är här!!!!!!!

Av Sofia - 17 juni 2011 16:43

Det var det första Elin sa när hon efter skolavslutningen fick syn på oss!! Det surrades...det gick ett rykte att Nicke Borg fanns bland publiken i Sporthallen på skolavslutningen. Helt fantastiskt att han när han ändå är i Nässjö för att sjunga på Coverfestival passar på att kolla in Stella, Elin och Davids avslutning.... Det var kanske inte hela sanningen. Minn granne på bänken visste fakta. Nickes systerbarn var med i någon av klasserna från Åker och till slut fick jag syn på honom och tog naturligtvis ett kort ;) David och Elin var synnerligen imponerade att hans fans där men Stella brydde sig inte så mkt.


Barnen sjöng så vackert och tårarna kom som vanligt när jag får se vår pojk och våra flickor tåga in i hallen. Så fina, så glada! Sommarpsalmerna (ja, vi sjöng dem) är så goa att sjunga. Den blomstertid nu kommer! En vänlig grönskas rika dräkt! Inget mäktigt orgelspel men väl en elorgel och jag sjöng så folket omkring undrade....(man ser det på dem).


Traditionsenlig god sommartårta hos farmor och farfar tillsammans med Ulfs bror o familj. Steffi Storme som slutade nian och börjar bandygymnasiet... Riktigt stor flicka nu!!!! 


Två inlägg på en dag...hur orkar jag....hur hinner jag.....sån't trams att hålla på med... Jag tycker det är så KUUUUUUUUUUUUUUL!!!! Kul oxå att nu åka till stan för att deltaga i Coverfestivalen!! För DÄR kommer Nicke Borg att uppträda!!!


   David (3:a från vänster på mellanraden) klass 3 A


  Elin i mitten (hon är längst) klass 4 A


  Stella - förskoleklass (långt till vänster i ljust hår och vit klänning)


   


Å där är han - Nicke Borg - ingen bra bild men visst syns det att det är han!!


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Onsdag 27 mars 19:24

Medborgarbudget - en värdefull demokratisk process. Ut på tur! Förmiddagen ägnades åt att besöka resultatet av medborgarbudget i våra kransorter. En demokratisk process där folket får rösta och bestämma vad som blir verklighet av pengarna. Så värdefu...

Av Sofia - Tisdag 26 mars 18:58

Igår kväll var det gruppmöte för vårt parti, Centerpartiet. Bra diskussioner och gott fika - tack Tommy, engagerade medlemmar och god stämning. Vad kan man mer önska tänker jag. Det är mycket som händer och det stundar ett EU-val eller EP-val som det...

Av Sofia - Lördag 23 mars 16:38

I går morse fick jag bevittna hur den sista elstolpen fick fot, eller hjul. Luftledningarna är nu borttagna här i vårt område och en traktor for iväg med den. Äntligen blev vi av med vår fula ledning som förstör våra utsiktskort. Det är verkligen ett...

Av Sofia - Fredag 22 mars 19:07

Samarbete och samverkan är ett ord som har genomsyrat arbetet i kommunen sedan jag tillträdde för cirka ett år sedan. Det har verkligen gjort oss alla mycket mer medvetna om fördelarna att samverka både när det gäller det på politiska planet och i ve...

Av Sofia - Onsdag 20 mars 20:43


Skön tystnad smeker mitt öra Endast vinden hörs och läker mina vintersår Snövit matta lurar mitt öga Jag ser vinter men känner vår Kylan biter i min kind och håller isen envist kvar Från klockan sex till sex ser jag sjö och horisont Marstid...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards