Alla inlägg den 4 september 2011

Av Sofia - 4 september 2011 18:10

Man ska inte måla hin på väggen men idag känns det onekligen som att jag har något i kroppen och kommer att bli sjuk. Trots intag av havtornsbär... Löparrundan på förmiddagen började så bra. Skön ny låt nedladdad till Spotify-listan "Good life" med One Rebublic startade turen, solen sken, blå himmel, rätt klädd i sensommarvären.... Efter några km började det dock ta emot och ganska rejält. Nog för att det var varmt men det jag kände berodde inte enbart  på värmen. Det händer nån gång då och då - det är inte roligt. Kraften liksom rinner ur mig. Finns inget som kan få mig "att ta sig i kragen" o löpa på i bra tempo...


Väl hemma igen fixades middag innan David skull iväg till Tranås o spela fotbollsmatch. Trodde det skulle bli bättre med mat i magen....icke. Så dagen har gått i stillsamhetens tecken. Hamnade i solstolen på altanen med en bok vilket inte är fel. Övriga barn lekte med kompisar och underhöll sig själva. Att ta tag i högen "papper från skolan" vilka bildar ett häfte som liknar en mindre forskningsrapport (sidmässigt) gjorde mig bara ännu tröttare. Utflykter, mellanmål, medhavda luncher, xtra-kläder, väder efter kläder, friidrottsdag - i veckan som kommer lär det behövas två stycken pigga projektledare för att hålla ihop allt. Hoppas med andra ord att jag inte blir liggandes...


TACK Marie och Micke för en trevlig och god kväll igår! Såååååå god mat! Säger som Ernst - smakerna gifter sig i munnen och smaklökarna dansar hambo i munnen!


Gokväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards