Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sofia - 13 september 2011 19:40

Sitter nu och sammanfattar min dag i hotellbaren tillika en belgisk pub "Belgobaren". Av folkmängden att döma är det ett populärt ställe och väldigt god öl även om jag nu inte är nån hejdlös fan av den drycken. En öl är gott, flera = då blir det Gröna Lund i magen...om ni fattar.. Det är i varje fall lite trevligt att sitta ute bland folk trots att man är ensam. Här i Stockholm är ingenting udda liksom!! Att sitta o blogga (greja) med din iPhone ÄR verkligen en norm numera!Jag har haft en kanonkursdag! Jag o fem herrar och för en gångs skull kändes det som att kursen passade mig till 80%. Ibland kan det vara precis tvärtom. Så det blir BRA VALUTA för skattepengarna! Om nån nu undrar.... Mycket gör vi väldigt bra på vår avdelning och fastighetspersonalen sköter sig bra - det har jag fått kvitto på idag! Det är så skönt att sitta på en kurs och känna att kunskaperna man har blir befästa. Sen att man kunde ā lot av det som sägs - stolthet!Ångad spättafile med hummersås o kräftstjärtar till lunch... Say no more - GOTT! Det du Ulf! Du skulle varit här nu ikväll!! Alla Ölsorter!!!Det är halv storm ute! Jag gick till Djurgården efter kursens slut och helt plötsligt föll ett kastanjeträd ned bredvid mig! Tack-o-lov inte över gångvägen utan andra hållet... Skiträdd!!!Ingen shopping idag - inget var snyggt på H&M o allt är för dyrt på PUB - inte alls upplagd för inköp. Så är det ibland! Duktig igen med andra ord!!Ha en go kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards