Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sofia - 14 september 2011 18:29

Nu vet jag precis hur Kalle Anka o Musse känner sig när Långben kör bil med husvagn på julafton. Ett X2000 utan vagnslutning.... Jag åker just nu i vagn nr 6 vilken förövrigt är den enda som har datorhaveri. Det kränger o slänger hit och dit - bäst är att sitta still. Att gå i mittgången är förenat med personskador OCH gapflabb. Ser ut som folk är väldigt onyktra.... Förmodligen jag oxå när jag gick till restaurangvagnen förut!Så var Stockholmsdagarna avklarade och med mig hem har jag bra kunskap. Uttrycket "lite kött på benen" - då ser jag ut som ett fläskberg nu om man ska mäta det i lärda nyttigheter o tips. Idag var det mycket mer lagtext på programmet vilket inte är helt lätt att läsa. Men med bra exempel från verkligheten fattade man hur man ska leta och jag ska nog lyckas hitta lösningen i framtida fall. Nu längtar jag hem. Hem till Renstigen, hem till familj o den egna sängen. Ulf möter mig i dörren....han ska jobba natt!!Go kväll!!Ps. Ska slumra lite nu... SJ SJ gamle vän...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards