Alla inlägg den 20 september 2011

Av Sofia - 20 september 2011 20:50

Då Davids farmor och farfar befann sig på en go bussresa till Italien när vi hade vår David-fest i fredags fick de komma idag. Det är ju trevligt att sprida ut firandet lite, nu fick ju David nya presenter - i form av sedlar. Otroligt populärt! Vi käkade tårta från Thimons och bullar från Pågen - gott, gott och smidigt! Så fantastiskt trevligt att andra faktiskt lever på att vi ska handla gosaker de gjort. Johanna hade lovat att göra cup-cakes men av någon anledning passade inte detta in i hennes tidsschema.


Å så regnar det igen. Det går inte EN DAG utan att väta kommer från ovan. Dessutom kändes luften lite kylig och rå idag. Från sandaler och sommarskor till stövlar... Brukar hoppas över steget därimellan eftersom jag aldrig tycker några skor blir riktigt bra..... Å så händerna...måste man verkligen ta fram vantar redan.. Skulle vilja vänta minst en månad. 


Ikväll en kväll tillsammans med min man - trevligt. Vem somnar först i soffan. Förmodligen undertecknad då dagen startade kl. 06.50...och sedan gick i full rulle. Näpp det blev inte jag... Stella har somnat här bredvid mig trots att idolerna gapar ikapp...


Ha en go kväll!!! 


  Elin, David, god blåbärstårta och farmor   Stella, Elin, David, farmor Mai och farfar Åke   Jag, pappa o Jois   En tannalös kärring...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards