Alla inlägg den 21 september 2011

Av Sofia - 21 september 2011 21:28

Åkte till Eksjö på lunchen idag. Till det nya fina polishuset som tydligen håller på att rosta... Läste i tidningen för ett tag sen att det är nåt vajsing med luften och att typ gemen de använder, rostar. Splirrans ny fastighet....skumt? Hur som helst - mitt ärende dit idag har inget med fastigheten som sådan att göra (inte brott heller för den delen ;). Jag skaffade mig ett nytt pass, eller rättare sagt beställde - får hämta det i Nässjö nästa torsdag. Mitt gamla gäller till 2013 men eftersom jag bytte (la till Storme) när vi gifte oss för två år sedan kan jag såklart inte fara ut i världen med det gamla. Två kort, pekfingeravtryck och så en namnteckning....allt var klart på 5 minuter. 400 kr fattigare o så hem till Nässjö igen. Smidigt!! 


Ulf jobbar natt så nu sitter jag här ensam framför en TV som visar inget. Hockey följer jag via webbens resultatsida. Heja Frölunda!!! Ja, jag är lite velig betr. vilket lag jag hejar på. Hemma är det ju BARA indianer som hoar men mitt hjärta är ju HV med tanke på VAR VI BOR!!! Men iår känns det liksom lättare att heja just på Frölunda...om ni fattar vad jag menar. Medgångssupporter - inte jag inte!!


Stella sover, övriga inte. Jag tänker gå till sängs nu...och hämta energi från John Blund till ytterligare en låååång och tuff dag på jobbet. Det är mycket nu. Det är utmaning nu. Med god sömn och mycket vilja går ALLT!!


Kram på er!


PS. Stoooooooooooooor grattiskram till dig Monica, käresta svägerska!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards