Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sofia - 24 november 2011 18:17

Ont i halsen, tung i huvudet… Har jag slarvat med mina havtornsbär (tre om dan)? Kanske något – undrar om det hade hjälpt. Gillar hur som helst inte mitt tillstånd. Borde nog varit hemma idag och vilat kroppen. Ipren-mannen bjuder ju dock gärna upp till dans och lite Zyx ovanpå det – sen blev det jobb!! Har i varje fall inte blivit sämre under dagen så kanske, kanske det ger sig. En liten "frisk-luft-promenad" och sedan en varm dusch gjorde susen och nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Vill aldrig vara sjuk men i synnerhet inte nu när julkonserten  närmar sig….


Sitter i soffan och tittar på de nyuppsatta stjärnorna vilka jag fick på plats igår. Ja, jag har tänt dem också. Lite tidigt visst men nu är det gjort! Bara stjärnor i papp -  skippade helt V-stakarna i år om nu någon är intresserad…..


Ikväll är Ulf ledig för första gången denna veckan. Känns nästan lite ”fredag”. Vi ska bänka oss framför ”Red Riding hood” = Rödluvan ikväll. Det var visserligen barnens val men det går väl lika bra att titta på som vuxen också? En kopp varm glögg kanske piggar upp halsen och en frusen kropp - kan nog bli en lussekatt vid närmare eftertanke….


Ha en fortsatt fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards