Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sofia - 21 februari 2012 20:25

En ny värld för mig.... Yogans värld (om det nu finns en speciell sådan). Å man går verkligen in i en annan värld....när man befinner sig i det där rummet. Tända ljus, lugn atmosfär... "Nu lämnar vi det förflutna utanför rummet, nu lämnar vi framtiden utanför, nu är vi bara här, bara här..." Sant och riktigt! Å efter en kvart....när värsta rusa-från-jobbet-med-för-liten-tidsmarginal-stadiet lagt sig...kändes det så behagligt. Jag är nog inget kylskåp faktiskt....men visst jag är nybörjare och det kommer nog ta sin lilla tid innan andningen kommer naturligt. Nu var man så fokuserad och koncentrerad så jag nästan fick huvudvärk (å det är väl inte riktigt meningen ;) Trevligt att se hur Johanna trivs med en aktivitet oxå... Hon är så duktig! På sista s.k avslutnings- och avslappningsövningen nästan somnade jag. Efteråt - vrålhungrig, törstig, lite frusen...kände verkligen av att man jobbat med kroppen. Avslappnad till tusen...


Nu efter kvällsmat med barnen sitter jag och stör mig och skrattar åt lite olika TV-reklamer... Martina Bonnier: Okej, du tycker att svenska kvinnor bara har EN väska och sliter ut och förstör den... "Satsa på flera stycken och gärna i färg". Jag frågar stillsamt: Betalar du då, Martina!! Sedan är det fåret Frank. Jag vet att många hatar honom men vissa tycker precis tvärtom. Jag blir mest fascinerad av animationen....för det ÄR väl inget riktigt får va?? 


Mer jag gläder mig åt just nu....från att ha varit värsta vinterrusket igår - kände ni idag?? Droppen Dripp och droppen drapp hoppade ned överallt (tänker alltid på dig Lill ;)) Dessutom värmde solen ordentligt och det var verkligen en härlig mild ton i luften. Fler trevliga nyheter....en urnsygg tunika från Bon a parte levererades till Renstigen 11 idag. Ännu mer vår - välkommen!!!


Natti!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards