Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Sofia - 15 mars 2012 20:13

Just nu GILLAR jag:

  • Att både Elin och David tillfrisknade fort från feber, hals- och magont.
  • Det är torsdag...helgen stundar...
  • Jag har ett obläddrat nytt ex av Damernas Värld bredvid mig.
  • Jag är extremt godissugen.
  • Stella kommer i morgon.
  • På lördag har vi roliga och trevliga gäster på fest.
  • Våren har startat.
  • Ulf är ledig i morgon (läs: handla inför helgen;) ...undra om han sätter detta på sin gilla-lista...?

Just nu OGILLAR jag:

  • Scanningsföretag som scannar fakturor helt galet - manuell hantering av c a 400 sidor fakturor - uuuuuurk!!
  • Idioter som klottar och krossar fönster på kommunens fastigheter.
  • Att Ulf jobbar och inte är hemma.
  • Jag är extremt godissugen.
  • Jag är extremt trött...

En halv kexchoklad hittade jag vilket var smaskens. Snart tar jag med mig DV till sängen och orkar förhoppningsvis läsa en artikel innan John Blund hälsar på!


Natti!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards